Apple vrea să renunțe la spot-urile publicitare

Primul răcnet Niciun comentariu la Apple vrea să renunțe la spot-urile publicitare 40
Apple vrea să renunțe la spot-urile publicitare

La prima conferință Apple din acest an s-a anunțat noul serviciu de streaming Apple TV+ care va conține filme și seriale, iar pe lîngă asta compania a introdus un nou serviciu de știri (Apple News+), unul de jocuri (Apple News+), iar sistemul de plăți (Apple Card) a fost actualizat. Tim Cook, Directorul General al companiei Apple Inc, a specificat că evenimentul nu este destinat gadget-urilor, ci serviciilor.

În mai 2019 va fi lansată o actualizare a aplicației Apple TV cu abonament la canale și servici de streaming, iar TV+ va fi disponibil în toamna anului 2019 în peste 100 de țări. Clienții vor putea să se uite offline la filme, iar lucru care i-a încîntat pe utilizatorii Apple este că nu vor mai fi momente de publicitate.

Prin abonarea la Apple TV+, clienții vor putea să aleagă și să plătească doar canalele pe care vor să le acceseze. Noua versiune personalizată a aplicației va permite utilizatorilor să vizioneze canalele prin cablu și satelit și să cumpere sau să închirieze filme și emisiuni TV disponibile pe iTunes. În cadrul serviciului original de televiziune Apple TV+ va fi disponibilă vizionarea filmelor și programelor TV de la profesioniști renumiți în domeniul televiziunii, precum: Oprah Winfrey, Steven Spielberg, Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Jason Momoa și mulți alții. Informații despre costul și disponibilitatea serviciului Apple TV+ vor apărea în toamna acestui an.

De asemenea, compania a introdus serviciul Apple News+ care cuprinde peste 300 de reviste, ziare și publicații electronice populare de la redacții precum: Vogue, National Geographic Magazine, People, ELLE, The Wall Street Journal, Vanity Fair, Los Angeles Time etc. Pagina Today și News+ va oferi abonaților recomandări de publicații și articole de la editori, precum și recomandări personale, fiind garantată confidențialitatea. Serviciul este deja disponibil în SUA la prețul de 9.99$ pe lună și în Canada la prețul de 12.99$ pe lună.

Pentru iubitorii de jocuri, compania a anunțat crearea Apple Arcade, aplicație care îi va oferi clientului acces la peste 100 de jocuri noi. Diferența dintre noul serviciu pentru jocuri și AppStore este că utilizatorul nu va trebui să plătească pentru fiecare joc în parte. Serviciul va apărea în toamna anului 2019 în peste 150 de țări.
În urma acestei conferințe în care s-au anunțat noile servicii, Apple speră să aibă o creștere în vînzarea produselor și să atragă cîți mai mulți clienți prin intermediul aplicațiilor de divertisment.

Text scris de Valentina ROTARU

Autor:

Opinia Studențească

Revistă săptămînală de actualitate, reportaj și atitudine studențească, editată de studenți ai Departamentului de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top