Ateliere de critică teatrală pentru studenții de la „Arte”

Academia de gardă Niciun comentariu la Ateliere de critică teatrală pentru studenții de la „Arte” 43

În perioada 21-22 mai 2019, Facultatea de Teatru de la Universitatea Națională de Arte „George Enescu” din Iași organizează un master-class intitulat „Spațiul teatral, de la amfiteatrul grec la realitatea virtuală”, la care va fi invitat conf. univ. dr. Octavian Saiu, critic de teatru. Master-class-ul va fi susținut în Sala 50 a Facultății de Teatru, iar la acesta pot participa atît studenții de la toate cele trei cicluri de învățămînt superior, cît și cadrele didactice de la Facultatea de Teatru.

Pe parcursul celor două zile, conf. univ. dr. Octavian Saiu va lucra cu o grupă de minimum zece persoane, restul participanților avînd doar posibilitatea de a fi spectatori. Atelierul susținut de criticul de teatru se va baza pe discuții deschise legate de evoluția spațiului teatral, cît și pe comentarea critică asupra teatrului contemporan. „Beneficiarii proiectului vor consolida și dezvolta competențe profesionale dobîndite pe parcursul studiilor universitare în domeniul teatrului, avînd oportunitatea de a beneficia de o practică artistică alături de specialiști din domeniu”, au declarat organizatorii evenimentului.

Conf. univ. dr. Octavian Saiu este cadru didactic la Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografie „I. L. Caragiale” din București, secretar general adjunct al Asociației Internaționale a Criticilor de Teatru (AICT) și președinte al secției române AICT. În anul 2013 a primit premiul Uniunii Teatrale din România pentru Critică de Teatru.

Sursa foto: oameniisudului.com