Discovery pus pe vitamine

Mai plați ca ecranul Niciun comentariu la Discovery pus pe vitamine 20
discovery life

Discovery Communications a anunţat, în iulie 2014, că televi­ziu­nea Discovery Life se va lansa în SUA pe 15 ianuarie 2015, prin re­branduirea Dis­co­ve­ry Fit & Health. Noul post de te­leviziune se va lansa în Europa pe 1 februa­ri­e, în Polonia. Acesta va înlocui pos­tul Animal Planet, în timp ce te­leviziunea Animal Pla­net HD va continua să fie disponibilă pen­tru telespectatorii polonezi şi după 1 februarie, con­form relatările din presa lo­cală. Producătorii postului TV spe­ră ca noul format di­fu­zat sub o altă denumire va aduce o a­u­diență mai mare.

Televiziunea Discovery Life va fi distribuită în Polonia prin ca­­blu şi satelit, în aproximativ 55,5% din case. Aceasta va face par­­te din portofoliul Discovery Net­­works, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi A­fri­ca (CEEMEA), o divizie a Disco­ve­ry Co­mmunications.
La fel ca în ca­zul altor televiziuni din por­to­foliul Discovery Networks, este de aş­tep­tat ca Discovery Li­fe să fie lan­sa­tă ulterior şi în alte ţări din re­giu­ne.

Discovery Life va continua să difuzeze cele mai de succes pro­gra­­me de la Discovery Fit & Health, despre sănătate şi me­di­ci­nă, dar şi programe factuale şi noi se­rii care explorează cele mai ne­aş­teptate încercări ale vieţii.

Înfăţişînd persoane obiş­nu­i­te în situaţii extraordinare, noul post de televiziune va prezenta şi o imagine nefiltrată a relaţiilor re­­a­le – de la pacient şi doctor, soţ şi soţie până la relația dintre pă­rin­te și copil.

„În cazul dat strategia noas­tră este de a mări numărul de pos­­turi ca aceastea”, a declarat Hen­­ry Schleiff, directorul executiv Discovery care, de asemenea, su­­pra­vegează posturile Life as well as American Heroes, Des­ti­na­­tion America și In­ves­ti­ga­tion Dis­co­very.

Discovery Networks Europa Cen­trală & de Est, Orientul Mij­lo­ciu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Commu­ni­ca­tions, principala companie pay-TV (cu plată, n.r.), care ajunge la pes­te 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Programele Discovery sînt di­fu­za­te în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.

Autor:

Doina SÎRBU

Redactor la Opinia studențească, student la Departamentul de Jurnalism și Științe ale Comunicării din Iași.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top