Studenții inventivi pot crea proiecte digitale

Academia de gardă Niciun comentariu la Studenții inventivi pot crea proiecte digitale 32
Studenții inventivi pot crea proiecte digitale

La sfîrșitul lunii februarie, a fost dat startul celei de-a IX-a ediții a concursului „Be an Innovator Student”, organizat de BearingPoint, compania europeană de consultanță în management și tehnologie, în colaborare cu Wayra, centrul de inovații al Telefónica.

Fiecare echipă de studenți sau elevi de la facultățile și școlile care au legătură cu domeniul afacerilor și care vor să participe la concurs trebuie să trimită proiectele care se potrivesc motto-ului „Go Digital” la adresa innovator@bearingpoint.com pînă la data de 25 martie 2019. La ediția de anul trecut a concursului a cîștigat echipa românească „ClarK“ de la Academia de Studii Economice București, proiectul lor constînd într-o pereche de ochelari inteligenți folosiți în industria auto și în logistică.

După etapa de înscrieri, echipele vor participa la finala națională care va avea loc pe 3 aprilie 2019, urmînd ca trei dintre acestea să fie selectate pentru a merge la Munchen pe data de 10 mai 2019. Doi reprezentanți din fiecare echipă vor călători împreună cu mentorul lor din partea companiei BearingPoint atît la evenimentul de networking din data de 9 mai 2019, care include o etapă de meditații pentru participanți, o întîlnire cu alte companii, cu juriul și potențialii investitori în proiecte. Ultima etapă a concursului din data de 10 mai constă în prezentarea ideilor în fața unui juriu format din experți și în alegerea echipe cîștigătoare.

La concurs pot participa, pe lîngă studenții de la universitățile din România, și cei din Germania, Austria și Elveția. „Prin intermediul concursului, compania BearingPoint își arată în fiecare an de cînd a pornit acesta, adică din 2011, angajamentul său în sprijinirea studenților, finanțînd proiecte mari în domeniul digital, dar și în stabilirea unui parteneriat pe termen lung cu aceștia. «Be an Innovator Student» promovează schimbul de idei de afaceri între țările participante și oferă posibilitatea de a le transforma în proiecte concrete. Acestea sînt privite drept potențiale investiții, astfel că juriul va lua în considerare felul în care fiecare echipă își va implementa proiectul, dar și impactul și valoarea adusă de fiecare idee pentru publicul țintă”, au declarat reprezentanții companiei BearingPoint.

Trei premii în valoare de 14.000 de euro vor fi acordate la final, urmînd astfel ca primul loc să fie recompensat cu 10.000 de euro. BearingPoint, împreună cu Wayra vor sprijini cu resurse financiare și meditații echipa de pe primul loc în realizarea proiectelor sale pe o perioadă de un an.

de Diana NECHITA
Sursa foto: TechCrunch

Autor:

Opinia Studențească

Revistă săptămînală de actualitate, reportaj și atitudine studențească, editată de studenți ai Departamentului de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top