Apă de la Gaga

Punctul pe VIP Niciun comentariu la Apă de la Gaga 2

Lady Gaga, pe numele ei real Stefani Joanne Angelina Ger­ma­notta, își va pune amprenta asupra u­nui produs „obișnuit”, lansînd în cu­rînd un brand de apă plată îm­bu­te­lia­tă. Promovarea campaniei va fi co­or­donată de echipa ei de creație „Haus of Gaga”, costul estimîndu-se la cî­te­va milioane de dolari. Momentan, totul este ținut în mare secret, atît nu­mele mărcii cît și forma sticlelor în care va fi apa plată.

„Știm doar că noul brand de apă pla­tă va fi lansat în viitorul apropiat.

Nimeni nu a văzut deocamdată prototipul acelor sticle. Apa plată «Gaga» reprezintă un proiect aflat în pre­gă­tire de mai multe luni, iar acum se a­pro­pie cu pași mari ziua în care va fi făcut anunțul despre această lan­sa­re”, a relatat o sursă pentru New York Daily News.

Prin acest proiect, artista in­ten­țio­nează să intre pe piața produselor destinate stilului de viață sănătos, în­cercînd sa fie un exemplu pentru fa­nii ei și nu numai. Acțiunea cîntăreței vine după ce a recunoscut că s-a în­grășat cu aproape 12 kilograme, de cînd părinții ei, Joseph și Cynthia Germanotta, au deschis un restaurant – Joanne Trattoria, la New York. Nu se știe dacă acel local este cauza exactă, Lady Gaga declarînd de curînd că în trecut a suferit de tulburări de alimentație. Presa americană însă, susține cu răutate, că ar putea fi o simplă strategie, noul brand de apă plată reprezentînd un plan be­nefic pentru cîntăreața americană în vîrstă de 26 de ani.

Se pare că Lady Gaga vrea să dea lovitura în toate domeniile, întrucît în urmă cu o lună și-a lansat propriul brand de parfumuri numit „Fame” (n.r.:Faimă), reușind să reproducă în toc­mai stilul extravagant, fiind pri­mul parfum negru din istorie care, o­da­tă pulverizat, devine incolor. Lan­sarea unui parfum sub semnătura ar­tistei, Lady Gaga, nu putea fi una o­biș­­nu­i­tă, ea încercînd mereu să șocheze prin sti­lul excentric. Evenimentul a avut loc la Muzeul Guggenheim din New York, unde cîntăreața și-a făcut a­pariția într-o caleașcă ce a avut forma sticlei noului „Fame”, iar invitații au găsit-o pe aceasta într-o capsulă – ou.

Mare ar fi mirarea ca lansarea apei plate îmbuteliate să fie una obiș­nu­ită, atunci sigur vom rămîne uimiți. Nu­mele și forma sticlei nu vor conta foar­te mult atîta timp cît apa nu va fi neagră.

Andreea PATRAȘCU

Autor:

Opinia Studențească

Revistă săptămînală de actualitate, reportaj și atitudine studențească, editată de studenți ai Departamentului de Jurnalism și Științe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”.

Adaugă un comentariu

Opinia studențească este o revistă săptămînală de actualitate, reportaj şi atitudine studenţească, editată de studenţi ai Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării de la Universitatea Alexandru „Ioan Cuza din Iași”. A fost înfiinţată în 1974 și continuă tradiția școlii de presă de la Iași.

Căutare

Back to Top